//Forever Imperfect
Selamat Hari Raya !

Wednesday, July 30, 2014 @ 5:46 AM | 0 Comment [s]



Assalamualaikum ! Wassup bro ? Long time no see . Rindunya dekat blog ni . Gua kembali menaip . Wahhh ! Seronokkk ! Al maklum ler pelajar cemerlang kannn ? Okay . Trial is around the corner . Anda ada masa 2 weeks to go ! Sedia atau tidak anda kena redah jugakk . Hahahahaha XD Takutnya bro . Doakan Nor Amanina binti Rozahan berjaya dengan cemerlangnya dalam trial and spm tahun ini . Bila la nak habis sekolah ? Rasa lambat sangat . Tapi bila nak exam macam cepat je . Wow ! Dahsyat .

Nor Xmxninx
Selamat Hari Raya Aidilfitri
Bro ? Exam exam jugak . Amacam raya ? Seronok tak ? Gua seronok ler jugakk . Boleh laa dari tak beraya . Tapi tak keluar beraya mana mana pun . Abah and mama tak nak . Bosan ler macam ni . Takde ke orang nak datang raya rumah aku ni ? Kawan-kawan ! Datang ler raya rumah aku . Bosan ler ! Okay duit raya pun aku tak lumayan sangat . Maybe sebab aku dah tua kut . Ehh' Tak tua jugakk . Aku bawah umur lagi okay . Alahmak ! Marah ni . Lepas tu kalau bagi duit raya tu sikit bebenau . Kedekut ler ! Bagi ler banyak sikit . Ingat gua tak reti guna duit ke ? Haishhh !

Arghhhh ! Rindu Muhd Izzat Mohd Yazid . Bila ler dia ni nak beraya rumah aku ? Penat tunggu ni . Kenapa ler akak dia pindah bukit rambai ? Kalau stay je dekat sini mesti dia senang nak pergi rumah aku kann ? Hmmmmm :'( Nak tunggu sekolah lagi beberapa hari . Lambat lagi . Wahh ! lepas ni dah tak boleh lepak dulu sebelum balik ler . Dah kena balik sebelum pukul 6 petang . Kalau bulan puasa boleh balik pukul 10 malam . Pishang ler cenggini ! Tahun ni dah last year nak melepak bersama dorang . Especially Ijad . Tapi dia semuanya tak nak . Menyampah ler aku . Bro ? Gua rindu lu sesangat . Jumpa di sekolah ye bro !
Okay ler . Gua nak tidur dulu . Dah nak dekat pukul 6 pagi ni . Esok sure mengantuk lagi . kbai !



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human :)

Navigations!

Diary About


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Nymo

Best View at GOOGLE CHROME!